La Marxa de la Regularitat comptarà amb la participació de 750 infants agrupats en 375 parelles. El Centre Excursionista de Rubí (CER), organitzador de la 46 edició d’aquesta activitat, ha esgotat les inscripcions per participar en la Marxa, que inicialment era de 600 places.
El tret de sortida de la Marxa es donarà aquest diumenge a partir de les 9.30 hores al parc de Ca n’Oriol. A partir d’aquell moment, els infants, d’entre 7 i 12 anys, començaran a recórrer els 9 km de la Marxa de la Regularitat, a un ritme constant.
La primera aturada de l’activitat serà al voltant de la serra de Penjallops, on els participants s’aturaran a esmorzar. Després, el recorregut continuarà pel turó de Can Camps, travessarà part de Can Barata, El Pinar i arribarà a Sant Feliuet, on, com cada any, es farà l’aturada per dinar i on s’instaŀlarà un circuit d’aventura.
Durant els 9 km que han de recórrer els infants estan previstos diversos controls de seguretat i també controls de pas per puntuar la marxa. Després de dinar, els infants continuaran 4 km més, ja de forma lliure, fins a arribar al Castell, on s’acabarà l’activitat. Allà, es farà l’entrega de premis a les millors parelles i a l’escola que hagi classificat més participants entre els 10 primers. També hi haurà una entrega d’obsequis per a tots els assistents.