El Sènior Femení del Club Natació Rubí (CNR) es va enfrontar a l’ACR Ciudad Lineal de Madrid, un enfrontament considerat el partit de la jornada. El duel va finalitzar amb un empat a 11 gols, un resultat que deixa les joves jugadores rubinenques en la setena posició de la classificació i ja amb la permanència assegurada a Divisió d’Honor.
D’altra banda, la creu va ser la derrota del Sènior Masculí, que va caure contra el CN Catalunya el 18 de març, en un dels partits més dramàtics de la jornada. Els nois de Toni Aguiar encaraven el xoc com a cuers amb 7 punts. Després de caure per 9-10 en un enfrontament ple de gols, tensió i espectacle, van deixar escapar l’oportunitat de reenganxar-se a la lluita per la salvació. Els rubinencs van donar-ho tot en un partit vital per les opcions de mantenir la categoria. Ara, queden quatre partits molt difícils per poder puntuar i aferrar-se a la permanència. En el darrer partit, disputat aquest cap de setmana, es van enfrontar al líder de la categoria, el CN Atlètic Barceloneta, i van perdre 22-5.
A la propera jornada, els dos equips sènior s’enfronten simultàniament al CE Mediterrani. El masculí a Molins de Rei a partir de les 16 hores i el femení a Barcelona a les 12 hores.
D’altra banda, el Juvenil Femení ha protagonitzat la sorpresa del cap de setmana després de superar al CN Sabadell i classificar-se per les semifinals de la lliga catalana i el Campionat d’Espanya de la categoria.