La Unió Esportiva Rubí va aconseguir guanyar al Lleida B, una sorpresa per als aficionats blanc-i-vermells que van veure com el seu equip tornava a aconseguir un triomf després de 12 jornades sense fer-ho.
El partit es va posar molt de cara per als rubinencs després que al minut 12 de partit Mario Domingo va aconseguir avançar els locals després de transformar un penal a favor.
El Rubí encara hauria pogut fer un segon gol durant la primera meitat si una rematada de Joan Marc no hagués sortit desviada, però al descans el marcador era favorable al Rubí.
A la segona meitat, el Rubí va tenir clares ocasions per sentenciar el partit al contracop, tot i que el filial del Lleida també va disposar d’opcions per marcar que no va saber aprofitar.
En una de les ocasions més clares dels rubinencs al contraatac, Jan Lladó va aconseguir fer el segon gol del Rubí al minut 67.
Tot i els esforços del Lleida B, els tres punts es van quedar a Can Rosés. El triomf, encara que reforça la moral dels rubinencs, els manté encara molt allunyats de la zona de salvació.
El proper partit de la Unió Esportiva serà al camp del Reus Deportiu B el dissabte a les 18 hores.