La Federació d’Associacions de Comerciants i Gremis de Rubí (FACGR), en col·laboració amb l’Ajuntament, organitza per segona vegada la Festa del Comerç a la Rambla del Ferrocarril. L’activitat, que havia de tenir lloc aquest dissabte 3 d’octubre des de les 10 hores i fins a les 20.30 hores, però que finalment ha quedat suspesa en previsió de pluges.
L\’activitat queda posposada pel dissabte 17 d\’octubre, amb totes les activitats previstes.
“Es tracta d’una fira multisectorial, en la qual participa el sector de l’automoció, el comerç, l’hostaleria, etc.”, afirma Miquel Ortuño, president de la FACGR, que també ha explicat que diverses entitats culturals participaran oferint actuacions: “El que volem és fer caliu entre tots i aprofitar per potenciar els productes locals”.
Per la seva banda, el tinent d’alcalde de l’Àrea de Desenvolupament Econòmic, Rafael Güeto, va posar en valor que en aquesta segona edició “participen comerços d’altres eixos de la ciutat, més enllà del centre”.
Tapa de la festa
Una de les novetats de la Festa del Comerç és la Tapa de la festa, gràcies a la implicació d’11 bars i restaurants de la zona, que oferiran ofertes a preus especials.Pel que fa a les activitats complementàries, hi haurà atraccions infantils durant tot el dia i un espai dedicat al motor amb la presència de l’Associació d’Amics dels Automòbils Antics, a més de tallers i sorteigs. També participaran els Castellers de Rubí, a les 10.30 hores. Posteriorment, també s’oferiran exhibicions de dansa i durant la tarda hi haurà diversos grups de ball de diverses escoles de Rubí.