Redacció
Sonia García, la regidora que s’ha incorporat al grup municipal del Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC) en substitució de Moisés Rodríguez, ja ha assumit les seves responsabilitats com a regidora del govern, després d’una nova reorganització del cartipàs realitzat per l’alcaldessa Ana M. Martínez. La nova edil ha assumit les carteres d’Igualtat, Joventut i Salut Pública dins del bipartit, format pels socialistes i En Comú Podem (ECP).
En aquest sentit, Sonia García serà responsable dels serveis municipals de Salut Pública, Cooperació, Primera Acollida i Solidaritat, Joventut i Igualtat. També serà regidora del districte 6, juntament amb Jordi Arnaiz.
Les competències que ha assumit la nova regidora les tenia Annabel Cuesta (PSC). Cuesta manté Projecció de Ciutat, Comunicació, Innovació i Agenda Urbana. És 6a tinenta d’alcaldia, regidora del districte 4, i responsable dels serveis d’Innovació, Smart City i Sistemes d’Informació; Comunicació i Rubí Serveis Audiovisuals, Foment de l’Esport Femení, Projecció de la Ciutat, Projectes Europeus i Xarxes de Ciutats, Agenda Urbana i Agenda 2030.
Pel que fa a la resta de competències queden igual que després de la reorganització del gener:
El regidor Víctor García Correas continua com a primer Tinent d’Alcaldia i regidor del districte 5. Entre les seves responsabilitats figuren les associades a la regidoria d’Ocupació, Educació, Empresa i, a partir d’ara, la de Recursos Humans. García Correas liderarà, doncs, els Serveis de l’Oficina de Serveis a l’Empresa (OSE); d’Educació; d’Ocupació Rubí Forma; de Recursos Humans; de l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC); d’Organització, Planificació i Qualitat; i el Gabinet d’Estudis i Estadística.
Rafael Güeto Ortiz es manté com a portaveu del PSC, segon Tinent d’alcaldia i regidor del districte 1. A més, Güeto també manté les responsabilitats a l’Àrea de Planificació Urbana i Serveis Municipals. El regidor continua al capdavant dels serveis de Planejament Urbà; Mobilitat i Accessibilitat; Serveis Urbans; Serveis Jurídics; Llicències i Disciplina Urbanística, i de Contractació.
Mari Carmen Alarcón Cuenca segueix com a quarta Tinenta d’Alcaldia i regidora del districte 5. Alarcón continuarà com a regidora de Drets Socials, Gent Gran i Infància. La regidora seguirà dirigint els Serveis Socials i el Servei de Programes Sectorials, així com la Font del Ferro, Infància, Gent Gran Activa i els Projectes Estratègics i Qualitat Urbana.
Juan López Núñez és el cinquè Tinent d’Alcaldia i regidor del districte 3. López continuarà com a regidor d’Obra Pública, Manteniment Urbà i Esports. Per tant, López segueix encapçalant el Servei d’Esports, el d’Obra Pública, el de Manteniment Urbà, Serveis Urbans i el Servei de Manteniment d’Urbanitzacions.
Annabel Cuesta Fabre segueix com la sisena Tinenta d’Alcaldia i regidora del districte 4. Cuesta ostentarà, a més, les regidories de Projecció de Ciutat, Comunicació i Innovació i Agenda Urbana. En aquesta reorganització, Cuesta manté els Servei d’Innovació, Smart City i Sistemes d’Informació; el de Comunicació i Rubí Serveis Audiovisuals, el de Foment de l’Esport Femení, el de Projecció de la Ciutat, Projectes Europeus i Xarxes de Ciutats, Agenda Urbana i Agenda 2030. Però deixa el Servei de Salut Pública, així com el de Cooperació i Primera Acollida, el de Joventut i el d’Igualtat.
Marta Oliva Martín continua sent la setena Tinenta d’Alcaldia i regidora del districte 3. A més, Oliva continua com a regidora de Seguretat Ciutadana, Serveis Econòmics i Cultura. Per tant, serà responsable d’Hisenda i Serveis Econòmics, del Servei de Seguretat Ciutadana i de la Unitat de Protecció Civil, i del Servei de Promoció i Dinamització Cultural, a excepció del Museu Municipal Castell (MMUC).
Juan Antonio Brustenga manté el càrrec de vuitè Tinent d’Alcaldia i regidor del districte 2. Brustenga també desenvoluparà les funcions de regidor de Comerç, Civisme i Relacions Ciutadanes. Així doncs, serà el responsable dels serveis de Comerç; Llicències d’Activitats i Sancionadors; de Relacions Ciutadanes i Proximitat; Civisme i Convivència als Barris.
Andrés Medrano Muñoz continua com a regidor de Medi Ambient, Transició Ecològica i Benestar Animal. Entre les seves funcions continuen la responsabilitat del Servei de Sostenibilitat i Medi i del Rubí Brilla i assumeix el Servei de Parcs i Jardins, que forma part del Servei de Manteniment Urbà.
Finalment, Jordi Arnaiz Moreno continua com a regidor d’Habitatge, Memòria Democràtica i regidor del districte 6. Ara, s’incorpora com a titular de Govern Obert. L’edil serà el responsable del servei d’Habitatge, de PROURSA, de la Preservació de la Memòria Democràtica, de Govern Obert i del Museu Municipal Castell (MMUC).
NOTÍCIES RECENTS