Aquesta actuació ve precedida de la renovació del clavegueram d’aquesta via, mentre que els treballs al c. Londres, contemplats al mateix projecte, ja s’han executat
Redacció
L’Ajuntament ha reprès les actuacions del projecte “Actuacions a la via pública del Pla d’asfaltat als PAE”. L’actuació al c. Londres, en el Polígon d’Activitat Econòmica (PAE) de Cova Solera, ja s’ha executat. Ara, un cop finalitzats els treballs de renovació del clavegueram al c. Compositor Bach, a Can Jardí, que ha dut a terme el Consistori a través d’AGBAR, es procedirà a asfaltar aquesta via.
El paviment asfàltic del c. Compositor Bach, com el del c. Londres abans de realitzar-se les obres, presenta un desgast amb aparició d’esquerdes i altres defectes superficials per envelliment dels materials. A més, la senyalització és pràcticament invisible pel desgast sofert pel pas del temps.
Per resoldre aquesta situació, es durà a terme el fresatge d’un metre als costats laterals i en algunes zones es realitzarà un sanejat més profund amb la demolició de les capes d’aglomerat existent. Posteriorment es pavimentaran de nou les zones de secció més profunda i, per últim, es pavimentarà amb capa final de rodament amb asfalt. També es realitzarà la senyalització horitzontal amb pintura.
L’execució de les obres no interromprà totalment la circulació del trànsit, tot i que en determinats moments podrà veure’s alterada en funció de les necessitats de la pròpia actuació. Aquests treballs, juntament amb els del c. Londres, els executa l’empresa PABASA Euroasfalt, SA per un import de 143.145 euros.
NOTÍCIES RECENTS