Després de la derrota la setmana passada a casa, el Maristes Rubí ha aconseguit una victòria molt important per 1-3 contra el Pare Damià Sagrat Cor, el segon classificat.
El partit es va iniciar amb una pressió alta dels locals, mentre que l’equip de Rubí, dirigit per Sergio Nieto, va esperar a mitja pista. Els primers minuts van ser molt imprecisos i no va ser fins al final de la primera part que van arribar els gols. En una ràpida jugada associativa i després d’un xut al pal, Gerard Rodríguez va rebre una falta dins l’àrea i Jorge Gonzalo va transformar la pena màxima en el 0-1.
Quan quedava un minut per acabar la primera part, Aleix Ricart va aconseguir el segon gol després de definir tot sol contra el porter.
A la segona part, el ritme va ser més intens. El Sagrat Cor va intentar donar-li la volta al partit i hi va haver un intercanvi de jugades d’atac. En aquest partit d’anada i tornada, el Maristes Rubí va sortir vencedor i Moha Baalla va aconseguir el tercer gol pels rubinencs. Després, hi va haver tres pals a la porteria local i dos en la visitant.
Quan faltaven cinc minuts per la finalització del partit, Moha Baalla va aconseguir l’1-4 després d’una assistència d’Aleix Ricart. Els locals van intentar, a la desesperada, buscar la remuntada, però el Maristes va fer una bona defensa.
Maristes Rubí continua 5è a la classificació a 9 punts de l’ascens directe. El pròxim partit serà amb el Can Claramunt dissabte a les 17.30 h al pavelló de Maristes Rubí.