L’Ajuntament de Rubí està instal·lant diverses càmeres de videovigilància als accessos a les urbanitzacions i al barri del Pinar per tal d’incrementar la seguretat ciutadana en aquestes zones de la ciutat.
Les obres es van iniciar l’any passat, però van quedar aturades per la situació sanitària. Els treballs es van reprendre a l’agost i està previst que acabin a finals d’any.
L’actuació està inclosa al Pla d’inversions i consisteix en instal·lar un sistema fix de videovigilància que combina visualització d’entorn i captació de matrícules dels vehicles que circulen per la carretera. Els treballs també contemplen millorar les connexions entre diferents instal·lacions municipals i disposar d’un centre de control ubicat a la comissaria de la Policia Local, des d’on es realitzarà el control i el visionat de les imatges, així com a gestió policial de la informació obtinguda.
L’empresa que duu a terme les obres és a Alumbrados Viarios per un import de 197.177,76 euros.