El Sènior Masculí del Cent Patins va aconseguir una important victòria contra el CPLV de Valladolid, amb qui lluitava per la segona posició a la classificació. El resultat va ser favorable als rubinencs per 6-3.
La primera part va tenir un ritme molt alt i tots dos equips van mostrar la seva millor versió. Lluis va ser l’encarregat d’aconseguir l’1-0, però l’alegria només va durar un minut, el que va trigar el conjunt de Valladolid en empatar. De nou, Marcus va fer el segon gol, però els castellans van tornar a empatar.
A la segona meitat, va baixar el ritme degut a les expulsions de tots dos equips. El Rubí, però, va estar molt endollat en atac i molt segur en defensa i, aprofitant les superioritats, va aconseguir quatre gols consecutius. Amb el 6-2, a falta de 4 minuts, els de Valladolid van fer el definitiu 6-3.
El triomf catapulta el Cent Patins al segon lloc de la classificació a només dues jornades de la finalització de la lliga regular. El proper partit serà a Bilbao on els rubinencs jugaran contra el Metropolitano.
Empat i derrota del femení
El Sènior Femení del Cent Patins va disputar el passat cap de setmana dos partits corresponents a la Lliga Elit. El primer va ser dissabte contra el Valladolid a casa, un enfrontament en el qual les de Rubí van perdre 2-3.
El duel contra l’equip castellà, un rival directe a la classificació, va començar molt intens i amb bones defenses. Tant, que el gol va trigar 9 minuts en arribar. Les visitants es van avançar en el marcador però just abans de la mitja part, Ana Sierra, exjugadora del Valladolid, va aconseguir l’empat pel Cent Patins.
Després del descans, el partit va continuar igual, amb la diferència que el conjunt visitant va ser capaç d’aprofitar les seves oportunitats de gol i van fer dos gols. Les rubinenques van assetjar la porteria rival però només va poder marcar Jana en el darrer minut de joc per fer el 2-3.
El segon partit, disputat el diumenge, va ser contra el Meigas Lugo a casa, el cuer de la classificació. La primera part va acabar amb un gol de Maria i a la represa les gallegues van empatar el partit.
A falta de 7 minuts pel final, Ainoha va fer el 2-1, però el Meigas va aconseguir dos gols consecutius. Al final, Maria va aconseguir empatar, però les de Rubí van ser incapaces de trencar l’empat a 3. En el temps de bonus, Jana va fer el gol d’or per desfer l’empat.
Amb la derrota, el Cent Patins és tercer empatat amb el Tres Cantos, a falta de dues jornades pel final. El proper rival serà el Barcelona Tsunamis el 14 de febrer a casa.
Per la seva banda, el Juvenil Black va guanyar 6-3 al CHL Jujol.