Redacció
La periodista i escriptora rubinenca Sandra Ferrer Valero oferirà aquest dimecres 5 de març a les 19 h una xerrada al Racó del Llibre sobre el paper de les dones a la història. Ferrer Valero, autora especialitzada en l’estudi i divulgació del paper de les dones en la història, conversarà amb la també rubinenca Yolanda Ferrer Polo, del Departament d’Igualtat i Feminisme de la Generalitat de Catalunya.
A banda de la xerrada, l’escriptora també presentarà els seus darrers llibres editats en Punto de Vista Editores, que són ‘Mujeres silenciadas en la edad media’ i ‘Mujeres silenciadas en el renacimiento’.
Ferrer ha publicat diversos llibres relacionats amb el tema i fa una feina molt important de divulgació a través de les xarxes socials.
NOTÍCIES RECENTS