La Unió Atlètica Rubí va aconseguir uns grans resultats en el Campionat de Catalunya de Veterans, on va aconseguir tres ors i una plata.
Thais Montoya es va penjar una medalla d’or en els 60 metres tanques amb un temps de 10″98′ i va aconseguir una plata en salt de llargada, on va saltar 4.46 metres. Montoya també va ser quarta en els 60 metres llisos, on va fer un registre de 8″90. A més, els temps que va fer en els 60 metres llisos i 60 metres tanques són millors marques personals i li suposen mínimes per poder participar en el Campionat d’Espanya.
Per la seva banda, Francisco Aragón va participar en dues curses de fons, els 1.500 i els 3.000 metres. En totes dues es va penjar la medalla d’or, amb un temps de 5’06″98 i 10’33″87, respectivament.
Finalment, cal destacar que Ignasi Melo també es va penjar l’or en els 3.000 metres marxa, amb un temps de 15’15″11.
Dues medalles en el Campionat Juvenil
L’atleta de la UAR Adrià Navajón va aconseguir dues medalles, una de plata i una de bronze en el Campionat de Catalunya Juvenil de pista coberta. En salt d’alçada, va saltar 1,90 metres, el que li va suposar la plata, mentre que en salt de llargada va saltar 6,54 metres per aconseguir el bronze. En 60 metres tanca, va passar a la final amb un 7è millor temps, però no la va poder disputar.
Per la seva banda, David Jiménez es va quedar a les semifinals en els 60 metres llisos, on va ser novè amb un temps de 7″34, i va aconseguir la mínima per participar al Campionat d’Espanya.
D’altra banda, Bernat Feliu i Gerard merino van participar en els 800 metres llisos. Feliu va millorar la seva marca en 2’04″78 i va quedar en desena posició. Merino va ser 14è amb un registre de 2’14″21.
En categoria femenina, l’atleta Marta Justo va ser desena en salt d’alçada amb una marca d’1,38 metres.